Tedavi Style 2 - Diğer Dental Tedavilerimiz

Diş sağlığına özen göstermek, genel sağlık için son derece önemlidir. Bunun yanı sıra, dişlerin estetik görünümü de kişinin özgüvenini artırır. Biz de bu nedenle, uzman hekim kadromuz ve son teknoloji ekipmanlarımızla, hastalarımıza en iyi hizmeti sunmak için çalışıyoruz.

Hizmetlerimiz, uzman hekim kadromuzca sunulmaktadır. Bu hizmetlerimiz arasında dental implant, ortodonti, gülüş tasarımı gibi pek çok farklı uygulama bulunmaktadır

a 1920 × 1080 piksel 8

Periodontoloji - Diş Eti Hastalıkları

Diş Eti Tedavisi - Periodontoloji; Diş, implant ve bunları çevreleyen destek dokularında meydana gelen problemleri, problemlerin tedavilerini ve tedavi sonrasında kazanılan sağlığın idamesini amaçlayan bilim dalına periodontoloji denir.
Tedavi Style - Dental Tedavilerimiz

Endodonti - Kanal Tedavisi

Kanal Tedavisi – Endodonti; Diş hekimleri tarafından yapılan, dişin içinde yer alan damar ve sinir topluluğunun hastalıklarını tedavi etmek amacıyla yapılan uygulamaların tümüne verilen addır.
pedodonti.jpg

Pedodonti - Çocuk Diş Tedavisi

Pedodonti – Çocuk Diş Hekimliği, daimi dişlenme tamamlanıncaya kadar çocuklarda süt ve genç daimi dişlerin hastalıkları ve tedavisi ile ilgilenen bilim dalıdır.
Detaylı Bilgi Al
çene cerrahisi sinüs lift kemik grefti kemik tozu ekleme sinüs kemik ekleme sinüs kaldırma amelyatı

İmplanta Hazırlık

İmplanta Hazırlık, Dental implantlar dişlerimizin çekimi sonrasında dişin etrafında kalan kemiğe uygulanmaktadır. Bazı durumlarda bu kemik miktarı oldukça azaldığında uygulanan işlemlerdir
Detaylı Bilgi Al
Tedavi Style 2 - Diğer Dental Tedavilerimiz Gingival Fenotip ve Anormal Renk Hizmet Style - Hizmetlerimiz Diş Eti Tedavisi - Periodontoloji

Seramik Dolgular

Standart dolgu tedavileri ile tam kron arasında bir dolgu çeşididir. İnley ve Onley seramik dolgu, tam kron uygulaması gerektirmeyen ancak klasik dolgu yöntemleriyle de doldurulamayacak derecede harap olmuş dişler için en uygun tedavi yöntemidir.
Adsiz tasarim 10

Eklem Hastalıkları

Eklem Tedavileri; Çene eklemi, çiğneme ve konuşma fonksiyonlarında önemli bir rol oynar. Çene eklem hastalıkları, bu eklemin doğru şekilde çalışmasını engeller. Ve çiğneme, konuşma ve ağrı gibi sorunlara neden olur.

Tedavi Style 2 - Diğer Dental Tedavilerimiz

Tedavi Style 2 – Diğer Dental Tedavilerimiz

diş hekimliği, ağız ve diş sağlığını korumak ve iyileştirmek için çeşitli tedaviler sunan bir bilim dalıdır. Diş hekimliğindeki tedaviler, dişlerin ve diş etlerinin durumuna, hastanın ihtiyaçlarına ve isteklerine göre farklılık gösterir. Diş hekimliğindeki tedavileri şu şekilde sınıflandırmak mümkündür:

– Koruyucu Diş Tedavileri: Bu tedaviler, diş çürükleri, diş kırıkları, diş erozyonu, diş hassasiyeti gibi sorunları önlemek veya erken teşhis etmek için uygulanır. Koruyucu diş tedavileri arasında düzenli diş muayenesi, profesyonel diş temizliği, flor uygulaması, fissür örtücü uygulaması, ağız koruyucuları gibi işlemler bulunur.

– Restoratif Diş Tedavileri: Bu tedaviler, diş dokusunda meydana gelen kayıpları veya hasarları onarmak için uygulanır. Restoratif diş tedavileri arasında dolgu, kron (kaplama), köprü, implant, kanal tedavisi gibi işlemler bulunur.

– Ortodontik Diş Tedavileri: Bu tedaviler, dişlerin ve çenelerin konumunu düzeltmek için uygulanır. Ortodontik diş tedavileri arasında braketler (telller), şeffaf plaklar (aligner), invisalign şeffaf plak, orthero şeffaf plak, lingual ortodonti gibi işlemler bulunur.

– Periodontal Diş Tedavileri: Bu tedaviler, diş etlerinin ve çevre dokuların sağlığını korumak veya iyileştirmek için uygulanır. Periodontal diş tedavileri arasında diş taşı temizliği (küretaj), gingivektomi (diş eti kesimi), flep operasyonu (diş eti kaldırma), kemik grefti (kemik ekleme), yumuşak doku grefti (diş eti ekleme) gibi işlemler bulunur.

– Estetik Diş Tedavileri: Bu tedaviler, dişlerin görünümünü güzelleştirmek veya değiştirmek için uygulanır. Estetik diş tedavileri arasında beyazlatma (bleaching), bonding (kompozit dolgu), laminat veneer (porselen lamina), zirkonyum kron (porselen kaplama), gülüş tasarımı gibi işlemler bulunur.

– Cerrahi Diş Tedavileri: Bu tedaviler, ağız içindeki patolojik oluşumları veya anormallikleri gidermek için uygulanır. Cerrahi diş tedavileri arasında gömülü diş çekimi, kist operasyonu, tümör operasyonu, çene kırığı operasyonu, implant operasyonu gibi işlemler bulunur.

Bizleri instagram ve youtube’dan takip edebilirsiniz.

Video Galeri Style Dental Clinic

STYLE DENTAL CLINIC